Vraag en antwoord


Algemeen
 
Vraag: Ik ben opzoek naar een specifiek product, maar het staat niet vermeld op poetsproducten.nl?

Antwoord: Als je aan ons doorgeeft welk product je naar op zoek bent dan doen wij ons uiterste best om het product zo snel mogelijk te leveren. Je kunt een product aanvragen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vraag: Hebben jullie alle producten op voorraad staan zodat ik mijn bestelling snel in huis heb?

Antwoord: Ja, alle producten die op poetsproducten.nl staan zijn ruim op voorraad, (bij uitzondering hebben wij een leveringsprobleem met de leverancier)

Vraag: Ik heb een vraag over een product, kan ik die bij jullie stellen?

Antwoord: ja hoor, voor al je vragen kun je ons Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen wij zorgen dat je op werkdagen binnen 8 uren een antwoord hebt.
 


Bestellen, levertijden en retourneren

 
Vraag: Ik heb een bestelling geplaatst maar wil nog wat toevoegen aan mijn bestelling kan dat?

Antwoord: Ja dat kan, (indien je bestelling nog niet verzonden is). Als je aan ons Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. welke producten je erbij wilt hebben zorgen wij dat het aan de bestelling wordt toegevoegd.

Vraag:  Ik weet niet hoe ik moet bestellen op jullie site, kunnen jullie mij helpen?

Antwoord: Ja hoor, wij zijn je graag van dienst! Als je ons belt helpen wij je door de bestelprocedure. Ook kunnen we de bestelling telefonisch of via de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aannemen.

Vraag: Kan ik mijn bestelling 's avonds ook op komen halen ?

Antwoord: Als je dat aangeeft bij de bestelling (in het bestelproces is er een mogelijkheid om een opmerking achter te laten) is dat geen probleem.

Vraag: Wat is jullie levertijd?

Antwoord: Indien de bestelling voor 15.00u wordt gedaan, dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. (met uitzondering van weekenden)

Vraag: Als ik mij registreer zijn mijn gegevens dan veilig bij jullie?

Antwoord: Jouw gegevens worden exclusief gebruikt door poetsproducten.nl en worden niet aan derden gegeven.

Vraag: Moet ik mij registreren om te bestellen?

Antwoord: Wanneer je je registreert hoef je de eerstvolgende keer alleen maar je e-mail adres te gebruiken samen met je wachtwoord. Wanneer je een eenmalige bestelling wilt doen, hoef je je niet perse te registreren en kun je als gast iets bestellen.

Vraag: Kan ik mijn producten ook retourneren?

Antwoord: Als de producten ongebruikt en ongeopend zijn, kunnen de producten zonder problemen retour. Stuur de producten goed verpakt en gefrankeerd naar: Poetsproducten.nl, Doorvaart 2, 9101 RE Dokkum. Binnen tien werkdagen storten wij het geld exclusief verzendkosten terug op jouw rekening.


 

 
Prijzen en betalingen
 
Vraag: Hoe berekenen jullie de verzendkosten?

Antwoord: Onze verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht en omvang producten. Bij bestellingen boven de 55 euro verzenden wij uw bestelling gratis (met uitzondering buitenland of palletverpakkingen).

Vraag: Heeft poetsproducten.nl een minimumorderbedrag?

Antwoord: Nee wij hebben geen minimumorderbedrag, wel vragen wij een bijdrage in de verzendkosten.

Vraag: Zijn jullie prijze incl  BTW?

Antwoord: Ja, al onze prijzen zijn inc BTW

Vraag: Is een iDEAL betaling wel veilig

Antwoord: Ja hoor, iDEAL is een zeer veilige en snelle manier van betalen. Gewoon via jouw eigen bank. Betaal je met iDEAL en is de betalings succesvol dan wordt de bestelling dezelfde dag (voor 15.00uur) verstuurd.

Vraag: Kan ik ook betalen met een creditcard ?

Antwoord: Nee, op dit moment is dat nog niet mogelijk bij ons.

Vraag: Waar kan ik jullie bankgegevens vinden?

Antwoord:

Rekeningnummer:  3078.32.716

IBAN nummer:        NL13RABO0307832716

BIC:                         RABONL2U

Vraag: Als ik betaal via overschrijving via bank, heeft dat ook invloed op de levertijd?

Antwoord: In de meeste gevallen wel, het geld staat dan niet direct op onze rekening en de bestelling zal hierdoor later geleverd worden.

 
 
Garantie

Vraag: Kan ik mijn producten ook retourneren?

Antwoord: Als de producten ongebruikt en ongeopend zijn, kunnen de producten zonder problemen retour. Stuur de producten goed verpakt en gefrankeerd naar: Poetsproducten.nl, Doorvaart 2, 9101 RE Dokkum. Binnen tien werkdagen storten wij het geld exclusief verzendkosten terug op jouw rekening.

Adresgegevens

Poetsproducten.nl
Doorvaart 2
9101 RE Dokkum

Tel.: 0519-293506
 
Vragen over uw bestelling of over producten?
Klik hier voor het e-mail formulier.
Schrijf u in voor
onze nieuwsbrief